Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

måndag, januari 05, 2009

Intjänade slantar

Har velat och velat och velat angående hur jag ska kunna ta mig till Manchester, men nu är resan minsann bokad! Lufthansa fick flyga hem till Tyskland och vår svenska motsvarighet har blivit rådissad. Nu hamnar jag i London och lyckades tjäna hela 2600 riksdaler på detta. (Det faktum att jag kommer till London mitt i natten och får åka buss i typ 7 timmar är en helt annan femma.)

Tänk vad kul jag kan ha för dessa slantar! Kan undra hur många skivor som får plats i handbagaget? Eller så köper jag mig en LP-spelare så att jag kan spela min LP-skivor. Också en mycket fin idé. Nä, nu tar vi det lilla lugna här med köpandet. Dags att sätta hänglås på plånboken.

Inga kommentarer: