Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

söndag, oktober 05, 2008

Dag nummer fem

Det är tandläkarväder. Oktober och pissregn. Största delen av året tycker jag att Winnerbäck är en ganska jobbig typ, men när det blir så här måste Söndermarken fram.

Hur som helst gör det inget att det regnar. Och Söndermarken får inte åka i skivspelaren. Istället fortsätter jag mitt texttuggande verksamhet. IPFs kompetenshjul, mmmm... kärlek.

Förutom avbrotten för besök hos granne/besök av grannar, brännbollen och min lilla tripp till Storan i fredags har jag varit soffan och orden trogen. Zeigeist på Synthklubben var något utöver det vanliga. Inte så mycket till musik, mer konst. Konfettidans. Jag vill ha mer.

Inga kommentarer: