Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

torsdag, oktober 02, 2008

Ren och skär plågsamhet

Den värsta och mest paralyserande sortens kramp är med all säkerhet skrivkrampen. Antalet gånger jag suckade, ville strypa föreläsare, kasta laptopen i golvet (åpåpåpåp...) och skriva stora fula ord på mina ljusblå väggar igår kväll är omöjliga att räkna. Det slutade med att jag hetsåt popcorn hos Linnéa en stund. Vi suckade och lättade våra hjärtan. Jag gick upp för trappan och fortsatte ha kramp till midnatt.

2 kommentarer:

Elin sa...

Brukar försöka bota min skrivkramp med glass, även om det inte alltid funkar så gör det i allafall gott för själen :)

Johanna sa...

Glass is da shit! Popcorn funkar med.