Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

söndag, juli 27, 2008

Nätter kom tillbaka

Förra helgen kom Herr Ågren och pekade med sin sylvassa pekpinne och gav mig kallsvettningar och anorexia hela söndagen. Det blir så när man får finbesök och dricker skumpa i regnet.

Ingen repris idag.

Det var hur som helst väldigt trevligt ute i sommarstaden igår. Lyckades hålla allting på en fin nivå. En hel del turister och massor med folk. Klackarna i taket, 50/50 på Torggrillen och många par fötter i Åsas och Emils dubbelsäng. Vid middagstid idag blev jag öpphämtad och ivägkörd till stranden av min lilla familj. Eftersom jag var modell kritvit (solen skiner aldrig i plåtlådan) är jag nu lite mer klarröd.

Nu: nedvarvningspromenad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej svej, här är allt finemang. Sitter på sommarjobbet och har verkligen riktigt aptråkigt. Men känner mig nöjd med fin sommar, way out west snart och en kommande datautbildning. Hur har du det själv? :)