Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

torsdag, juli 31, 2008

Göteborg, tur&retur

Nu börjar det snart hända saker! På tisdag åker jag och pappa upp till Gbg med alla mina pinaler. Så lite inofficiellt flyttar jag hemifrån om drygt 5 dagar. Efter att vi dumpat grejjorna och hittat hem igen är jag tillbaka i plåtlådan igen ett par dagar. Jobbar ett par timmar på fredag morgon innan det bär av till Göteborg igen. Jag och systeryster ska på Way Out West och det ska... ja... bli sjukt kul!

Hem igen.

Sen bär det, surprise surprise, av norrut igen. Jag och Päronen åker till Skottland och räknar får och käkar haggis en vecka eller så. Förutom de lantliga aktiviteterna (allt för att tillfredställa min pappa bonden) ser jag fram emot att se Edinburgh på sommaren. Festivalen pågår hela augusti och drar jättemycket folk till stan. På onsdagen är ett besök på Liquid Rooms inplanerat. Det ska ändå bli trevligt att se alla stenhusen, second hand-affärerna, parkerna, kiltarna, bussarna och skottarna igen.

Sen, sen börjar en ny etapp. Personalvetarprogrammet för hela slanten. Pepp!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!

Trevlig blogg och trevlig musik!

Jag heter Marcus Brännström och spelar i ett band som heter Second Hand Rumours. Vi har spelat tillsammans i sex år, och vi gav ut vår senaste ep, "So Many Steps", i våras. Kolla in oss på www.myspace.com/secondhandrumours

Med lite tur så gillar du oss. :)

Hej då!

marcus.brannstrom@hotmail.com

Emma sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.