Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

torsdag, januari 31, 2008

En smak av salt

Jag trodde aldrig att maskiner skulle kunna tillfredstalla mig. Skrot och rullband gor ingen glad. Hur som helst spenderade jag nara 2 timmar pa gymmet igar. Nar de stangde traskade jag ut darifran, lite lagom skakig i bena.

Och nu har jag rymmt hemifran for en timma. Det var nodvandigt. Jag har inte direkt sovit agot i natt. Nar jag kom hem agnade jag ett antal oraknade timmar at att skriva. Har antagit en utmaning om att spela pa en open mic i stan. Det driver mig framat.

Det verkar som om alla i min omgivning, omedvetet, gar in for att hamna i mina texter. Plagsamt, men vad gor man inte for konsten?

1 kommentar:

Hampus sa...

Jag såg min länk på min egen blogg till din och tänkte.

Nej, nu skulle det vara skoj att ta en kaffe med Johanna.

Om ett år månntro? :)

Take care.