Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

onsdag, februari 06, 2008

Edinburgh 6/2

Eftersom det kanns som mer an hundra evigheter jag uppdaterade bloggen, tankte jag att ni skulle fa folja med mig genom min lediga dag. (Sightseeing at folket!).


Jag vacktes 10.30 av nagon fran kommunen ringde. De ville ta en titt pa denuckna ledning pa toaletten. Min yrvakna whiskeyrost var sakert mycket charmerande. I vantan pa att kommunsnubben skulle dyka upp tog jag kort pa frukt. I bakgrunden: basilika.


Kommunsnubben kom och gick. Jag lagade korvstroganoff. Begav mig sedan mot centrum.


Av nagon anledning verkar de ha vant hela Princes Street Gardens upp-och-ner. Hur som helst fanns det anda en del duvor att jaga i de ovre delarna av parken.

Tittade pa utsikten vid George IV Bridge och skramde folk med kameran.


Av nagon anledning slutar det alltid har.

Inga kommentarer: