Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

torsdag, november 15, 2007

Sysselsattning

Idag sprang jag mellan vaggarna i var lagenhet. Jag hoppade mellan de tva sofforna i koket tre ganger, sprang ett varv till och insag att det ar for kallt for att stanna. Det ar alldeles for dyrt att varma upp en 2:a med kok, eller 1 bedroom flat som det heter har, med hjalp av elektricitet.

Pa koksbordet: Tidningen The List och 10 varmeljus. Tidningen talade om for mig att Into The Wild visas 1.40 pm pa bion i vart kvarter. Jag gick dit. Och det angrar jag inte. Into The Wild ar sa otroligt vackert filmad, sa den ar vard att se bara for det. Sjalva filmen har jag dock inte lyckats smalta annu. Den ar alldeles for tankvard for att domma. Jag kan i alla fall saga att manga rysningar etablerade sig fran nacken och ner langs min ryggrad.

Kolla in hemsidan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett litet tips förresten:

Gå in på www.fridahyvonen.com och lyssna på hennes cover av everybody hurts om du inte rden gjort det. Väldigt vackert.