Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

söndag, mars 18, 2007

Det där med... ja.. ni vet...

Jag har en syster. Hon är singel. Hon är en ganska färsk singel. Man känner liksom nästan doften av nybakad kanelsnäcka. Tyvärr går hon inte köpa.

Och jag blev också väldigt singel idag.

Så hamnar de två systrarna i soffan. De tittar på varandra. De får möjlighet att gråta och berätta om hur hemskt det känns. Men gör de det? Nej. Istället börjar de skratta. De skrattar hejdlöst och länge.


"-Matilda, är du ledsen?"
Inget svar.
"-Jag är nog konstig, men jag är inte det.."
"-Inte jag heller.. hahaha"


Och tja... egentligen skulle det här blivit ett väldigt snyftigt inlägg fyllt av mascarasvärtade näsdukar. Tyvärr har jag förvandlats till ett ytligt monster som vill gifta sig med sin syster.

2 kommentarer:

heddacarolina sa...

Aj :(

Du är okej hoppas jag?

Johanna sa...

Saker och ting går så fort ibland att de inte lyckas ta sig innanför skinnet, så det är helt okej.