Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

lördag, februari 17, 2007

När kylan tränger på

Jag har sagt det förr, men jag kan inte låta bli att tipsa igen. Winter Took His Life, eller Susanna Brandin, gör enkla och fina låtar som passar utmärkt när man är på rätt humör. Två nya låtar ligger uppe på hennes myspace. De kommer från hennes kommande album You know what it's like to be alone and shut, som säkert kommer att införskaffas till min skivsamling.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hon har en fin stämma, jag blir glad att du tipsar om nya låtar med henne. Låten when you said you headed home har jag lyssnat på väldigt mycket :) en favorit

Johanna sa...

Visst har hon! På något vis är det hennes röst och enkelheten som gör låtarna så bra =)

Anonym sa...

kan inte göra annat än hålla med! en kompis tipsade om henne förra veckan, har blivit helt fast sen dess, gillar Lucky Star mest! =) hört den? du vet inte när hon spelar i gbg igen?

Johanna sa...

Lucky Star har jag hört ja. Nyinspelningen, som ligger uppe på hennes myspace nu, är ännu bättre än den gamla inspelningen! Hoppas hon kommer till trakterna runt gbg och söder därom snart. Tror faktiskt på att hennes genombrott kommer snart. Ska bli intressant :)