Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

tisdag, augusti 01, 2006

Våldsamma tanter

Idag blev jag spöad av en tant. Riktigt mörbultad. Men hallå liksom?!? Jag kan väl inte hjälpa att persikorna är hårda och att hon ska ha kalas i eftermiddag och att hon måste köpa fler bananer bara för att persikorna inte hinner mogna på 3 timmar. Tantjäkeln gick och käkade vindruvor sen och smaskade högljutt, bara för att hämnas. Det är HENNES fel, den där dååååliga sommarjobbarens fel, att persikorna är hårda och inte mjuka. Jag blev i alla fall väldigt paff när den lilla krulliga och bitska (egentligen ganska söta) tanten puttade till mig. Hmpf. Dagens pensionärer.

1 kommentar:

Drysen sa...

Du! Jag håller med! jag har massor av historier hur pensionärer beter sig!!

En körde nästan på mig med sin bil!! Jävla gubbjävel seriöst, jag åkte inlines och det var en lång raksträcka här i skit hålan som är 700 meter lång, jag var kanske 300 meter in på raksträckan bakom mig kom gubbjävlen, längst bort så var en bil på väg mot andra hållet och den bilen måste köra genom ett 30 km/h område och gubbjävlen i bilen bakom mig fick seriöst panik och håll på att skita ner sig och börja tuta på mig som om han skulle krocka med den andra bilen där borta.

Idiot.