Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

onsdag, augusti 02, 2006

Snart slut. Nästan i alla fall.

Jag tror jag börjar se slutet. 7 dagar kvar på jobbet. Nästa lördag ska jag ut och fira, för då är det äääntligen över! Nu på lördag blir det lugna gatan. Lägga sig tidigt och bara dricka saft. Fotbollsmatch är liksom prio. Men jag är festsugen. Nu igen... Nä. Man får lägga locket på och kväva mänskligheten lite. Måste nog sova nu. Upp och hoppas tidigt. Wiehoo! Tänk positivt.


Jag älskar att mala blandfärs.


Jag älskar tjatiga kunder.


Och självklart vet jag var grillkorven finns.


Tyvärr är potatisskalarna slut, men jag är trevlig ändå.




Jag ska inte jobba i butik när jag blir stor. Jag får nervösa ryck av alla och får lust att kalla dem för tröga tjockisar. Faktiskt.

Inga kommentarer: