Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

söndag, juni 04, 2006

Nya Låten

Idag har jag uträttat mycket, det ska ni veta kära bloggläsare. I morse repade jag med Monaural Phantasm. Vi kom nog ändå någonstans med den Nya Låten. Alla låtar har förresten hetat den Nya Låten någon gång. Har även testat min nya bikini i solskenet och läst lite om hur man ska backa runt gathörn. Efter det agerade jag trädgårdsjournalist/tekniksupport åt Malin. Hem och iväg på poängpromenad. Hämtade ut min vinst från förra veckan (Alla rätt, höhö). 60 kronor extra i min kronvändar-ekonomi! Hur gött som helst.

Väl hemma igen kollade jag på Bonde söker Fru och insåg att bönder är bönder är bönder. Efter det stängde jag in mig med gitarrerna på rummet. Försökte tömma ut allt jag hade i fingertopparna, i huvudet och på hjärtat. Två timmar senare har jag nog fått lite mer krumbukt på den Nya Låten. Och kommit på ett solo. Maj-ackord är grejjen.


(Förresten är det ett päron på bilden. Från vår trädgård. Ett päronembryo. Faktiskt.)



Och tadaaa! Fåret har gett oss ledigt imorgon. Ett mirakel! Den där idén med att hon kan fastna i ett kardborreband i taket borta vid lärarnas fikarum var väldigt fin. Kan undra vem det var som kom på den... Bilden man får framför sig är rätt trevlig i alla fall. Hahaha, herregud...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

Anonym sa...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»