Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

måndag, juni 05, 2006

Diciplin!

Ärligt talat. Nu får du ta och skärpa dig. Du har en fysikbok på 300 sidor som SKA läsas igenom innan måndag. En vecka kvar= 60 sidor om dan. Härligt. Mumsigt.


Ser fram emot Razorlights nya något sjuk mycket! Jag bara älskar dem. De borde ta och pallra sig hit någon gång så man kan se dem. http://www.razorlight.co.uk/


Sitter och funderar över att den här dagen, hittils, varit precis lika bra som den som var igår. Körlektionen gick hur bra som helst, träffade helt plötsligt Åsa, Malin och Emelie i stan sen, mammsen och jag impulsåkte till Ge-kås och köpte ett tält och en presenning och nu sitter jag här och njuter av smakprovet från In the morning samtidigt som jag skriver en önskelista. Men jag borde faktiskt läsa fysik. Diciplin! Näe.

Inga kommentarer: