Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

onsdag, maj 24, 2006

Onsdagens lista

3 sätt att muta en syster på:

  • Du kan få vara på mitt rum och läsa skolkatalogen...

10 minuter senare är det lilla yrvädret tillbaka...

  • Du kan få spela på min elgitarr och mixtra hur mycket du vill med stärkaren!

Efter 45 minuters elgitarrspelande inkluderat test av alla effekterna är hon tillbaka igen...

  • Jag vet! Du kan få kolla i min garderob.

15 minuter senare är en hög med kläder utplockade i högen vill ha. Jag har fått min datortid. Men nu måste jag sova. Har inga fler vapen att ta till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet inte om jag är glad eller ledsen att jag inte har några syskon.

Johanna sa...

Syskon kan vara bra att ha, men bara ibland :P