Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

torsdag, maj 11, 2006

Blondin

När allt går snett och åt fel håll känns det för jävligt. Folk glider åt så olika håll. Det som var är inte nu. Mitt i alltihopa tror man att man är ensam. A och jag räddade varandra idag. Det var ett tag sen sist. Det känns så rätt och så bra när någon tar orden ut ens mun. Säger det man tänker och tar upp det till ytan.



Var hos frisören idag. Numera lite blondare och lite korthårigare. Folk har frågat hela våren om jag klippt mig, men nope... Senast jag klippte mig var den 8 december. Väldigt länge sedan alltså.



Imorgon kommer bli en trevlig dag. Johanna och hennes lilla syster tänker ta tåget till den lite större staden i söder. (Där de säger Tåta i Spåothallen). Ska försöka hitta en bikini. Känner jag oss rätt lär det bli en hög skivor också. På kvällen blir det planering med Annie, Marie och Emilia inför Hultsfred. Frågor som inte bör glömmas:



  • Att äta eller inte äta nudlar i 5 dagar
  • Tält eller heltäckande neonoverall
  • Gummistövlar

Inga kommentarer: