Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

onsdag, januari 07, 2009

4:08

Helt plötsligt får man upp ögonen för att det inte finns några rena gafflar eller knivar, den obäddade sängen oh dammtussarna under sängen. Jag ser fram emot att få det ur världen. Men framförallt ser jag fram emot att få skrynkla ihop post-it lapparna soom ligger utspridda som ett pussel på mitt soffbord. När det är gjort är tentan ur världen på riktigt.

Det tog mig för övrigt 4 timmar och 8 minuter att skriva tentan. Som vanligt är jag kvar sist. Envis och fullständigt övertygad om att jag kommer klara av att gräva fram saker som ligger väldigt väldigt långt bak i hjärnan. Så har det alltid varit. Nu väntar träning med Emma och ikväll blir det tentaöl. Göttgöttigöttgött!

Inga kommentarer: