Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

onsdag, december 03, 2008

Säg ett datum, vilket som helst

Tentan har börjat komma obehagligt nära. Det regnar istället för snöar. Jag håller på att bli förkyld. Det finns ingen mjölk i kylskåpet och hela hallen är full med pantkassar. Det hela kan tyckas vara lite småpestigt.

Men idag är ingenting pestigt. Idag är allting egentligen oförskämt bra! För vet ni vad? Jag har blivit med jobb!!!

Nu kan jag äntligen sluta sippra energi på att skriva ansökningar och tänka på min ekonomiska situation och för en gångs skull kanske unna mig något. Här ska inga ekonomiska kriser få stoppa mig. Det enda som egentligen kan stoppa mig är att folk slutar gå till gymmet.

3:e december.

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis! wow vad bra! och nu kommer du klara tentan galant utav bara farten, när den positiva mentala kartan har kickat igång!