Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

lördag, december 06, 2008

Peace of mind

Det finns bara ett ord som beskriver mitt känslotillstånd: lättad. Resten av mig är bara en ballong som exploderat. Spridit ut sina delar över allt. Försöker samla ihop mig själv. Känslan av att ha givit allt man har för att sedan bara, BANG... tentabubblan är spräckt och nu inser man att det finns något annat i livet. Som att sova till exempel! Det hade jag tänkt göra nu. Sen ska jag dricka alkohol och umgås med mina utomordentligt trevliga klasskompisar. Kanske bli lite full och bara leva och vara. Mycket mer begär jag inte.

Det här är den bästa dagen på länge, riktigt länge.

Tentan har liksom varit ett delmål väldigt länge. Efter tenta är det inte länge till jul och introduktionen på nya jobbet och massor med släktkalas och trevligheter... men framförallt kommer jag att få träffa alla. Älskade människor.

Jag är socialt understimulerad. Med andra ord; I behov av att tjôta. Två bitar insamlade. Lättad och socialt understimulerad. Får sova på saken.

Inga kommentarer: