Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

onsdag, december 17, 2008

Röra

Jag är förvirrad. På riktigt. Detta är i och för sig ingen nyhet, men idag blev det ganska uppenbart. Gick runt och tänkte "ja, imorgon är det fredag!". Detta resulterade i att jag trodde att jag inte kunde vara med på morgondagens seminarium, letade igenom hela psykologiska instutionen efter en lärare, hittade henne inte, mejlade, fick svar... och inser att det inte är fredag imorgon. Det är ju bara torsdag!

En vanlig hederlig torsdag. Ingenting annat.

Heja mig.

2 kommentarer:

Emma sa...

Haha.. Det var ju ändå ganska komiskt. Och jag reagerade inte heller. Vi är nog på samma nivå. Är det lite för mycket nu eller??

Johanna sa...

Vi håller kanske samma nivå där ja! Vet inte riktigt vad det är.. har nog mer med mitt allmänna tillstånd att göra :P