Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

måndag, december 08, 2008

Long Message Service

Egentligen borde jag sköta om mitt liv och låta hjärnan jobba och göra något vettigt. Istället sitter jag med mobilen i handen. Den har varit inne i andra andningen länge nu. Förbrukat ett antal kattliv. Har den en bra dag surrar den lite förstrött när man pratar med folk, är det värre lägger den på av sig själv. Blir varm och morrar. Klimakteriebesvär med andra ord.

Trots allt går det att skriva sms med den. Och jag vet inte vad jag ska skriva. Det är typiskt mig. För även om jag skulle vilja skriva sms så kan jag inte. Invalid tänker ni. Men själva tekniken att skriva har jag, däremot kan jag inte bara skriva och skicka iväg. Det går inte. Jag är typen som författar sms. De är oftast runt 3 sms långa och innehåller mycket baktanke.

Och just nu är det där med baktanke extra viktigt. Väldigt väldigt viktigt.

Inga kommentarer: