Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

fredag, november 14, 2008

Svanen i Parken

Plagiat. Kopiera. Göra om. Härma? Jo, jag hade tänkt stjäla den här bilden från Emmas blogg. Men nej, blogger jävlas lite med mig. Det blir inte alltid som man vill. Hur som helst var det väldigt trevligt med lite förfestmys hemma hos mig på våning 4. Drog oss till Jazzhuset för att se Parken.

Visst fanns det ett par ljuglimtar på Jazzhuset igår. Musiken var bitvis bra på dansgolvet och förväntingarna på Parken var från min sida rätt stora. Men bandet borde nog sätta sig och knåpa lite på nya låtar innan de ställer sig på scenen. Hade alla låtar hållt samma standard som Jag har varit vilsen Lisa hade saken varit biff. Nu känns det hela mest halvfärdigt.

1 kommentar:

Emma sa...

Du får gärna låna bilden, det är lugan. Håll till godo! Kram