Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

söndag, november 02, 2008

Snart!

Tillbaka i Götlaborg. Jag hatar trafiken på motorvägen, eller så är jag bara trött. Jag brukar ju gilla att köra bil. Har fått massor med mat och kärlek i helgen. Päronen dansade linedans för mig när jag kom hem, vilket framkallade århundradets skrattkrampsanfall. Släktkalas och allt vad det innebär. Sammanfattningsvis proppmätt och lycklig. Mellanlandade hos Emil och Åsa en sväng och fick senaste nytt innan jag körde hem. Välbehövligt.

Nu ska jag slipa på tentan och skriva källförteckning. Och efter klockan 12.00 imorgon är jag ledig. En hel vecka. Ledig en hel vecka. Herregud. På tisdag blir det dessutom två personer till i lägenheten. Mina 25 kvadrat blev genast inte lika stora. Men skoj ska det bli. Och intressant.

Inga kommentarer: