Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

tisdag, oktober 28, 2008

Vad har hänt?

Någon påpekade igår att jag alltid är i tid!

Jag börjar undra om jag är sjuk på något sätt. Om något allvarligt fel håller på att kortsluta mig. Jag kommer alltid för sent och är långsam och blir tjatad på och försover mig och kommer utan undantag alltid på något som måste göras i sista stund. Fråga dom som vet.

Hur som helst var det en väldans trevlig afton på Kontiki igår. I ett tidigt skede spelade DJ:n The Radio Dept., vilket han absolut ska ha en eloge för. Dagen idag har segat sig fram. Hämtade ut förra tentan och konstaterade att jag inte fått kicken från universitet (heja heja!), satte mig i en GU-bunker med min dator, mötte upp med två gräsligt bakfulla Piff och Puff för ett styrelsemöte och återvände till min bunker.

Egentligen borde min skrumpna lilla hjärna sova nu, vilket den i och för sig i princip gjort hela dagen, men ett par sidor till måste läsas. Puuuust.

Inga kommentarer: