Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

torsdag, oktober 30, 2008

Struktur, diciplin och lite lagom mycket ångest

Struktur. Snälla ge mig struktur. Tentan vill sig inte. Ångestnivån är inte tillräckligt hög för att jag ska kunna hosta upp ett bra utkast.

Men nu gör vi så här. Om du tar och skriver tentan till imorgon så kan jag gå på höstlov? Vad bra! Då säger vi så då ja. Kommer bli kanon det här. Glöm inte att få in de där med interaktion. Kan vara lite klurigt, jag vet, men få inte panik.

Heja.

Helst vill jag bara åka hem till Falkenberg över helgen, som planerat. Eller rättare sagt: helst vill jag kunna åka hem och bara släppa allt. Inte släpa med dator och 100 ton kurslitteratur hem. Granberg är min eviga följeslagare.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jag har höstlov nu=) borde plugga men ger mig själv ledigt nästan varje dag=P hoppas vi ses i helgen! emil har skvallrat=P kram kram