Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

torsdag, oktober 16, 2008

Sälj dig dyrt

Efter en väry najs skvallerlunch på Bönor & Bagels med Åsa och Emma begav jag mig på jobbleteri. Det gäller verkligen att försöka tänka bort alla motgångar och fokusera på den positiva responsen. Skillnaderna mellan de olika butikscheferna jag träffat idag är enorm...

Väl hemma var jag helt och fullständigt utmattad efter att ha sålt mig själv till så många på så kort tid. Har stått i startgroparna för att ta tag i sakerna inför seminariemötet imorgon i flera timmar nu, men det går inte. Energinivån blinkar rött och skriker slutpåinformationorkarintemeramåstesovaröraröraröra.

Så, ett sista försök. Kom igen då.

Inga kommentarer: