Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

onsdag, september 17, 2008

Gött mos

Provsittning is da shit. Jag är disktrasa idag, det går inte att förneka. Dock helt klart värt det. Väldigt värt det.

Eftersom klassen är så stor hittar man nya människor man inte pratat med mest hela tiden. Jag blir lika glad varje gång jag hittar någon likasinnad. När jag inte kan hålla räkningen på antalet likasinnade kickar sociala klubben igång på riktigt.

Vi råkade förresten hamna på Avenyn igår, igen. Allt annat var mer eller mindre stängt när vi var färdigsuttna. Jag grät inte så mycket över det, så länge sällskapet är bra spelar det ingen roll vart man är eller hur man är. Tog sista vagnen hem med mina grannar. Smidde brunchplaner om Café Kardemumma med Emilie. Tyvärr gick de lite i stöpet, men lär säkert bli förverkligade senare.

Inga kommentarer: