Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

tisdag, juli 15, 2008

Someday, somehow

Jag kommer inte ihåg vilken dag jag var ledig sist. Däremot kommer jag ihåg en hel del bäst före datum på diverse charkvaror i huvudet. Det är inget bra tecken. Jag bor på jobbet.

Hjärnan går på högvarv. Borde sova. Borde stressa ner. Har dock prioriterat lite sociala aktiviteter före sömn. I slutändan är det ändå värt det.

Igår drog vi iväg med Lena till Varberg och tittade på Sex & the City-filmen. Egentligen inte min film , men den hade sina stunder. Sällskapet var det absolut inget fel på. Mer sånt! Efter jobbet idag drog jag ner till stan och träffade Alvis. Inte träffat henne på evigheter! Snackade ett bra tag över varsin latte. Om tandläkarstuderandet, kärleken, Falkenberg, gamla klasskompisar, resandet och om Malmö förstås. Fick en jättefin solros. Fina människa.

Och så har Annie kommit hem på besök!!! All ledig tid är undanlagd. Nu ska det drickas öl och spelas gitarr och levas livet. Först ska det dock sovas. Först sova, sen vara social. Annars slutar allt i pannkaka.

Inga kommentarer: