Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

fredag, juni 27, 2008

Kontaktannons?

Det var nog bäst som det blev ändå. Det var kanske dags. Helt dödstrött idag efter gårdagen, annars lever jag och frodas.

Just för tillfället sitter jag och lite peppad på att åka till Way Out West (och bo i Majorna en natt eller två eller tre). Lördagen känns mer eller mindre spikad, fredagen osäker. Jobbar på fredagen, men man kan ju alltid åka direkt till Götet. Det kvarstår dock ett mindre problem: Sällskap!

Min syster har erbjudit sig att vara min sid-e-kick, men den lilla prylen är inte ens 18. Vill ju gå på någon av de grymma klubbarna på kvällen.

Så, sällskap, höra av er.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan hänga med.