Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

tisdag, juli 17, 2007

Such a lack of taste

Efter alldeles för många dagar (9?) fick CDON för sig att skicka hem lite skivor till mig och min syster. Sambassaduer och en The Shins-skiva var restade. Okej, det kan jag acceptera. Två The Shins-skivor och en The Slaves-skiva dök i alla fall upp.

Min syster däremot hade beställt två skivor. Och hon är inte typen som beställer RIX FM festival 2007 och en Velvet Revolver-skiva. Hur fruktansvärt smaklös får man vara? Snacka om felskick.

Av de sju skivorna har tre blivit rätt. Heja.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen, fy vad dåligt! Vad är det för folk de har anställt där på CDONs centrallager?

(men jag gillar hyvönenreferensen ^^)

Johanna sa...

Sjukt dåligt. Riktigt råilla!

(Hyvönenreferensen är medveten ^^ Good stuff!)