Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

söndag, juli 29, 2007

En liten uppvärmning

The View- Lite stänk av folkpunk. Lyssna på Same Jeans.
Camera Obscura- Missa inte underbara låtar som Let's get out of this country, Lloyd I'm ready to be heratbroken och Let's go bowling. Underbar popmusik!
Belle & Sebastian- Behöver de ens någon presentation?
Franz Ferdinand- Sköna riff och slingor, några kilo attytid, lite sväng och kan man tänka sig! De är från Skottland.

7 kommentarer:

Anonym sa...

härlig blogg!

Johanna sa...

Tack tack!

Anonym sa...

jag lägger till din blogg i favoriter på momangen!

är du inte i sverige i februari-mars då? för de gör ju en vårturné också. :)

bodja sa...

du, jag måste fråga dig om en sak. när man ska lämna en kommentar här på bloggen dyker det upp ett nytt fönster, precis som på min blogg. men ditt fönster går att ändra storlek på. mitt, är låst. vet du hur man fixar det?

Johanna sa...

Emeli: Din blogg är också favoriserad nu!

Kommer troligtvis inte att vara i Sverige förän juni nästa år... Möjligtvis att jag är hemma över jul och två veckor i april.

Bodja: Å, jag får nippran av att inte kunna lösa sådana problem! Mitt tips är att gå in där du ändrar layouten och försöka ändra inställningarna under comments. Jag har fortfarande kvar den gamla versionen av blogger, kanske har med det att göra?

bodja sa...

aah, där har vi det. måste vara därför. har letat som en tok på nätet utan någon som helst framgång. aja, det blir nog att återgå till standardinställningarna då. men tack iaf :)

Johanna sa...

Jag vågade aldrig gå över helt och hållet till den nya versionen av blogger. Allt jag hade fixat med sidan riskerade att försvinna. Lycka till med experimeternadet ^^