Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

söndag, juni 24, 2007

Om mitt liv som film

(Det här inlägget handlar om i lördags. Det lyckades tyvärr inte bli publicerat i söndags, så vi ger det en chans till.)

Prova mitt liv. Det är den sjukaste filmen ni någonsin sett. En fruktansvärt bra film. Och konstig. Det är nästan så man borde ta kontakt med regissören och tacka för att det alltid händer så oväntade saker.

En sak är säker: Gårdagen innehöll en hämndaktion av kaliber. Kuppen genomfördes tillsammans med en nyfunnen vän. (För övrigt är den nyfunna vännen den person som minst en handfull människor genom åren trott är min syster!). Ett bevis för att vi antagligen är sjukligt lika varandra är personen som utsattes för kuppen. Uppenbarligen är det lite svårt för personen att hålla isär oss och enbart hålla sig till en av oss. Resten av historian kräver mer förklaring.

Dags att inta hängmattan och skriva nästa veckas manus. Vad händer här näst tro?


Den där Radio Dept.-låten tål att citeras hur många gånger som helst. En av de bästa låtarna någonsin. Strange things will happen (if you let them).

2 kommentarer:

Anonym sa...

tror jag vill höra mer om detta=)kuppar gillar vi! måste ju få reda på hur den gick, antagligen bra antar jag=) haha ses imorgon? kram

Johanna sa...

Klart att du vill höra mer om detta ;) Vi lär synas imorgon!