Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

onsdag, juni 06, 2007

Good times

Jag kommer nog aldrig glömma när jag blev kastad i havet under gymnasiaden*. På något vis var det ett så otroligt fint ögonblick. Trots att jag protesterade och trots att det krävdes 5-6 personer för att få i mig, så ville jag bara frysa ögonblicket. När jag skrek "Jag älskar er!" när jag låg där i vattnet med kläderna på trodde de antagligen bara att det var spriten eller möjligtvis solen.

Det var det inte.


*Gymnasiaden är en tillställning på stranden för treorna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det helt fantastiska ögonblick! någora eller rättare sagt de flesta av dom bästa ögonblicken i mitt liv är under de sista veckorna på gymnasiet! man vill bara frysa tiden och ha så kul jämt! njut johanna!! njut av varje sekund!!

Annie sa...

Naww! Jag älskar dig också!

Johanna sa...

Åsa: Jag ska försöka krama ut så mycket jag kan av det, var så säker!!

Annie: Aaww, snuttegull ^^