Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

tisdag, maj 22, 2007

Hurry up, we're losing time!

Man ska inte be om ursäkt för sig. Det tänker jag inte göra heller. Men räkna inte med någon större aktivitet här de närmaste 1-2 veckorna. Vill ni ha en sammanfattning? Okej då. Ni får en varken ni vill eller inte.


  • Jag har precis fått hundra fräknar (Hej solariestekning!)
  • För första gången på 2 veckor struntade jag idag i att platta mitt hår. Imorgon ska det dessutom klippas.

  • Bandsläppet till Hultsfred innehöll en del som jag kommer att se fram emot så fort jag får tid. Vid en snabb skummning: Timo Räisänen, Bobby Baby, Steso Songs, Those Dancing Days och Ida Maria. Det här kommer att bli bra. Riktigt bra.

  • Jag är sugen på glass. Helst den där underbara kokosglassen som fanns att köpa på Lanzarote när vi var där för något år sedan.

  • Jag har bara 8 stycken saker att göra kvar i skolan. Bara.

  • Helst hade jag, just för tillfället, viljat ägna mig åt aktiviteter som: gitarrspelning, surfande och promenerande i solskenet. Dessa aktiviteter lär dock bli bortprioriterade för dagens huvuduppgift.

  • Dagens huvuduppgift är: ost! (otippat va?)

  • Välskrivna och sammanhållna inlägg får vänta. Så länge kan ni ju alltid roa er med spelschemat för Hultan '07.

5 kommentarer:

Anonym sa...

åhnej! vad ska jag nu ta mig till!? :O

Annie sa...

Prioritering och spelschemat är för jävligt!

heddacarolina sa...

steso songs, brr..
creeeeeepy.

Johanna sa...

Håll ut ia!! Snart är det student.

Annie: Som sagt borde vi klaga hos rockparty. Vad tänker de med egentligen?

Hedda: Fröken i Steso Songs kan vara lite läskig. På något vis fångar hon ändå. Hon sjunger mystiskt. Men fortfarande: fångande.

Anonym sa...

ja just det, snart är det studenten!

"inga stormar än
i vårt sinnebo
hoppet är vår vän
vi dess löften tro
när vi knyta förbund i den lund där de härliga lagrarna gro
däär de häärliga laaagraaarna grooo HURRA!"