Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

tisdag, maj 29, 2007

Hultsfred

Nu är Hultsfredsbiljetterna inhandlade. Nu är det inte länge till den 4-växlade Volvon rullar in i de småländska skogarna! Camp Kalles Klätterträd har i år utökats med en ny medlem. Väldans trävligt, så att säga. Först ska dock en massa andra saker hända. På torsdag är det studentbal. Dagen efter det är det studieresa till Göteborg (kan lika gärna åka i min enorma balklänning, eftersom bussen går 8.00). På kvällen match. Sen helg och party och sova. Veckan därpå är det gymnasiaden, förfest med studentsvagnsklädning hemma hos mig, champangefrukost, middag på Bratt och sen... ja, just det: Student!

Två saker ska övervinnas innan dess. Nationellt prov i Fysik B och det där telefonsamtalet som, tur är, inte har dykt upp. Men det kommer det att göra. Det är bara att svälja och se glad ut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Köpte min biljett idag också.

Vänliga hell-sningar - Anonymt as

Johanna sa...

Där ser man. Då blir det fler än jag och mitt gäng då ^^