Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

fredag, april 27, 2007

The Klänning

Alla verkar ha hittat en. Själv har man letat igenom (nästan) varenda stad på västkusten, men inte hittat den perfekta. Till sist fanns det ingen annan utväg än internetshopping. Lyckades hitta denna finfina randiga grej på Nelly. Jag försöker strunta fullständigt i att den är väldigt blå för att vara studentklänning. Jag syns inte i vitt. Dessutom ser mitt hår gult ut i vita klänningar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har oxå letat igenom i stort sett varenda stad i västra sverige, utan att hitta den perfekta. Funderade ett tag på internetshopping, men det känns lite sådär. Gult hår spelar ingen roll och jag bryr mig inte ens lite om vad hon har för klänning på sig.

Anonym sa...

ååh så söt! ^^

Annie sa...

den är väldigt fin.

Johanna sa...

Ja, visst är den goodie! Hoppas bara att den passar... Det är ju det som är kruxet när man beställer via internet.