Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

onsdag, april 25, 2007

Extra

Efter 5 timmars skrivande, med ett par pauser för intag av alla tiders mellanmål (risifrutti), toabesök, mental självpepping och tidsplanering, är det bara att konstatera: Den här stackars bloggen har återigen blivit utsatt för något som kallas nationellt svenskaprov. Stackars stackars stackars bloggen.

Eller, kanske inte.

Det lär nog inte bli som efter mitt tal i alla fall. Jag förmodar att det åtminstone blev en liten (?) anstormning av klasskamrater här efter det. Och ja, ni är hjärtligt välkomna att tjuvläsa. Höhö.

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha jag fattar iingenting, men det låter kul så kan bara anta att du flippade i bloggen? :D:D:D

ps. månadens låttips (inkl kommande månads låttips, jag tröttnar helt enkelt inte): Laakso - Worst case scenario
ds.

Johanna sa...

Det är inte konstigt att du inte fattar något, var lite lätt frånvarande när jag skrev inlägget.. höhö. Vet inte om det framgått tidigare, men jag snackade om bloggar i mitt Svenska B-tal. Nu råkade det bli så att min B-text fick temat bloggar också ^^

Aaa, så du har hittat Laakso du? Jag har My Gods någonstans i skivhyllan. Gillar helt klart High Drama från den plattan! Får försöka leta rätt på den där låten på något vis ;)

Anonym sa...

ahaaa, ja då förstår man att en del klasspolare rusade hit med nyfikna miner!

jaa jag har hittat Laakso! jag hade några låtar tidigare men tyckte inte de var något minnesvärt direkt, men sedan såg jag dem live (du vet ju hur det brukar bli) o tyckte det var kanon så nu är plattan här o den är grreat! senaste skivan då, "Mother am I good looking?"
HAHA kul titel.

Johanna sa...

Ska ärligt säga att jag har haft lite svårt för sångaren röst.. Väldigt säregen. Men ofta ändrar man uppfattning om ett band när man ser dem live! Det har jag själv varit med om ett par gånger. Lite av en aha-upplevelse.

Senaste skivan har jag inte. Det finns ju hundra skivor man vill ha... suck... Kanske att den införskaffas efter något prisras?