Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

onsdag, april 11, 2007

Dagens Lista

Råkade bli utmanad av Hedda för en stund sedan. Så here goes Listan Med Tre Svar:


Tre namn du har:
Johanna
Jolanta
Gertrud Stenyxa


Tre delar av din härkomst:
Haha, jag är Falkenbergare sedan alldeles för många generationer tillbaka. Kan du den halländska byhålegeografin är kanske följande tre platser intressanta:

Gunnarp
Vinberg
Sibbarp


Tre saker som skrämmer dej:
Elakhet
Sprutor
Broccoli


Tre saker du använder varje dag:
Gitarren
Tandborsten
Kudden


Tre saker du har på dej just nu:
Alldeles för tajta Wrangler-jeans
Brun t-shirt med blått tryck från Carlings
Svart- och vitrandiga sockar


Tre av dina favoritband, just nu:
Billie the Vision & the Dancers
Death Cab for Cutie
Suburban Kids With Biblical Names


Tre av dina favoritlåtar, just nu:
(Herregud... okej då. Svårt ska ni veta. Svårt.)

The Radio Dept.- Strange things will happen
Rilo Kiley- The execution of all things
Shout Out Louds- A track and a train


Två sanningar och en lögn:
Jag äter inte svarta hemska brödkanter
Jag äger en skruttig och underbar blå bil
Jag var en gång nära att bli av med min lilltå


Tre intressen:
Musik
Fotboll
Umgås med folk


Tre saker du vill göra, just nu:
Shoppa med Ellen (Gôteborg imorgon!)
Pilla bort mitt röda nagellack
Sova bort allt plugg


Tre platser du vill åka till:
Skottland
Thailand
Kalifornien


Tre saker du vill göra innan du dör:
Påverka någon
Sova under en stjärnhimmel
Ta dagen som den kommer


Det är bara att härma efter. Listor är intressanta folks!

Inga kommentarer: