Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

tisdag, april 03, 2007

Benvärmd fest

Föresten är jag inte troende. Däremot är jag sjukt festsugen. Folk ska på studentfesten med 70- och 80-talstema ikväll. Jag vill också. De gångerna jag säger nej till fest har jag antingen magsjuk, stressad eller ambitiös. Idag det sistnämnda. Alldeles för avgörande prov klockan 8.00 imorgon + 3 timmars sömn = alldeles för mycket på en gång. Det handlar nog om att prioritera. Festen får bli till helgen istället.



Suck.


Det får bli Susanne Lanefelt och hennes knipövningar en annan gång. Jag hoppas dock att resten av kniperskorna får kul ikväll.

2 kommentarer:

Annie sa...

Du missade ingen jättefest faktiskt. Det var till en början kul att dansa till Eye of the Tiger" och "Den-där-skriklåten-om-ett-party-som-ska-rockas", men sen började alkoholnivån sjunka och när någon kastat öl på mig (varför alltid jag?!) var det inte alls lika roligt längre.

Johanna sa...

Haha, vet precis vilken du menar med "Den-där-skriklåten-om-ett-party-som-ska-rockas". De kör alltid den jäkla låten. När alkoholnivån sjunker kommer filtret tillbaka och det gör mest ont i öronen.