Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

torsdag, februari 08, 2007

Blandband deluxe

När man inte vill skriva sitt psykologiarbete, som ska vara inlämnat 24.00 imorgon, gör man följande: sätter mediaspelaren på random och klickar på play. (Tack för tipset!).

How does the world see me?
Concretes- Say something new (Så tråkig är jag inte. Förhoppningsvis.)

Will I have a happy life?
Kent- Indianer (Kul. Verkligen kul.)

How can I make myself happy?
Concretes- Chosen one (Den dagen får vi hoppas kommer snart...)

Will I ever have children?
Bad Cash Quartet- Dirty days (Öh..?)

What is some good advice for me?
Kent- Revolt III (Dags att slita sig loss nu kanske?)

What do I think my current theme song is?
Hello Saferide- Saturday night (Okej, jag kan göra pinsamma saker. Men inte SÅ illa...)

What does everyone else think my current theme song is?
Håkan Hellström- Jag har varit i alla städer (Minsann!)

What song will play at my funeral?
Eric Prydz- Call on me (Vad i... hur kom den in i datorn?)

What type of men do I like?
Broder Daniel- Burn heart burn (Brinna och vara sig själv. Djupt. Me like.)

What is my day tomorrow going to be like?
Niccokick feat. José Gonzalez- I want you back (Ajdå.)

Why am I here?
Blocparty- Two more years (Jag vill inte dö så snart. Hilfe.)

What will people remember me for?
Guided by Voices- I am a scientist (Snälla, kan det bli värre?)

What song will get stuck in my head tomorrow?
Gary Jules- Mad world (Imorgon kommer en bli en dag av eftertanke, jag säger då det...)

Are there people outside waiting to take me away?
The Libertines- Music when the lights go out (Jag ska ut ikväll, så visst.)

What will this year be all about?
The Ark- Calleth you, cometh I (Ett år att minnas i alla fall.)

Who loves me the most?
Hello Saferide- My best friend (Hahahaha, det är fan för bra för att vara sant. Damn, I wish I was a lesbian.)

What am I most proud of?
The Strokes- Take it or leave it (Okej?)

What do I regret the most?
Wheatus- Teenage dirtbag (Sant.)

What is my deepest darkest secret?
Afrodite-Never let it go (Ojojoj, återigen: Hur kom den här låten in i vår dator? Min innersta hemlighet är alltså att jag aldrig släpper saker? Or what?)

What do I want to be when I grow up?
Vapnet- Rådhusgatan (Jag inte förstå någonting.)

What would I spend a million dollars on?
Suburban Kids With Biblical Names- Funeral face (Någon allvarlig stackare, höhö.)

2 kommentarer:

Annie sa...

Jag var tvungen att sno denna. Så kuligt med sånt ^^

Johanna sa...

Bara sno på, jag tycker det är lite småtrevligt att läsa folks listor!