Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

fredag, januari 19, 2007

Yo

Den officiella anledningen till att jag skelar på kortet är att jag behöver dansdansdansa och välta stan. Men eftersom jag blivit kåt på pengar tänker jag tillbringa ytterligare två helger tillsammans med blandfärs och kotletter. Vad gör man inte liksom?

Närmaste tiden kommer bli något utöver det vanliga. Men jag älskar utmaningar. Det är då jag fungerar som allra bäst. När pressen är så stor att man precis orkar hålla uppe huset, det är då allt klaffar. Kommer hända hur mycket som helst närmaste tiden. Jobba, repa, träffa professorn i Lund, Magic Numbers på Trädgår'n, plugga tills man spyr, spela in en demo med bandet, träna och gud vet vad.

Det här kommer bli. Det här ska bli riktigt bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad heter ditt band? Har ni nån hemsida? MVH - Anonymt as (igen)


ps..hur gick det med annandags-recensionen?

Johanna sa...

skriver ett blogginlägg om bandet, så får folk lite koll på läget. bättre anonymt än ingen kommentar alls ;)