Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

söndag, oktober 01, 2006

Söndag

Igår tog jag kort på människor i tajts och suspensoarer. "Heeeej, får jag ta kort på dig?". Lillasysterystern hade nog helst använt sig av en tillfällig fallucka.

Resten av dagen spenderades med Astrid Varggap och hennes projektarbete. Jag är ju så att säga the Projektarbete. Hej egokick! Köra moped i mjukisbyxor, traktorer, regn, elgitarr, Sleazerockare, varm choklad och världens bästa vän. Kan det bli bättre?

Drog oss in mot staden senare på kvällen. Gröna saker är giftiga saker. Fast efter femtielva stycken så bryr man sig inte, då är man bara glad. Man bryr sig inte om att människor tycker att man dansar för yvigt och är konstig. Jag och min indievän är bäst på det. Herrejäklar. Andra människor är verkligen det enda som egentligen räknas.

Grönt gift var det ja. Lite smågiftigt så här på söndagen.

Inga kommentarer: