Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

onsdag, oktober 25, 2006

Raarrragggh, and take it!

Efter regn kommer solsken. Skitdålig dag kan inte följas av en sämre. Idag är helt enkelt en riktigt bra dag! Religionen är ur världen, kommer hem tidigt, upptäcker att jag vunnit en skiva med någon Ida Olsson och nu sitter jag här. Ikväll är det konsert på skolan. Jag ska spela ett inihelvetes bra elgitarrsolo och se allmännt hippie-aktig ut. 70-tals tema= me like. Kollade dessutom kollinummret på mitt paket med Vans. Enligt posten befinner sig dojjorna i en lastbil mellan Göteborg och Falkenberg. Mina Converse börjar ge upp sakta men säkert. Idag lämnade insidan på högerdojjan in och sprack med ett härligt ratch. Att de har överlevt ända sedan Hulstfred i juni är faktiskt ett mindre under. Festivallivet är ju inte direkt känt för att vara skonsamt mot något eller någon...

Inga kommentarer: