Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

måndag, september 18, 2006

Hej tidsplanering!

Konsten att få saker gjorda är inte min grej. När de väl blir gjorda så blir de (oftast) bra. Typ. Fast så länge de inte är gjorda så är de inte särskilt bra. Eller nått... Äh, kom till sak. Följande ska jag göra innan klockan slår 22.00 (om 37 minuter):

  • Lära mig den albanska folkvisan i 7/8-delstakt
  • Få krumbukt med riffet som kanske har användingspotential
  • Läsa lite fakta till projektarbetet
  • Lyssna på Den döda vinkeln 3 gånger och få rysningar och uppenbarelser
  • Sätta mobilen på laddning
  • Borsta tänderna
  • Planera mitt liv bättre
  • Inse att jag inte kommer hinna med allt och alla
  • Grunna över när jag får mitt körkort och min fina lilla blåa bil

Inga kommentarer: