Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

torsdag, juni 01, 2006

Skivsignering

http://www.rockparty.se/content/festivalinfo/skivsign.asp <- Asnajs! Den dagen kent har skivsignering på Hultsfred, den finns helt enkelt inte. Eftersom hysterin fortfarande lär hålla i sig så skulle det inte funka. Eller kanske. Man kan ju alltid hoppas. Det hade varit så.. så sjukt coolt.



Det finns små trick som får folk att vilja väl


Och ibland.. Nä. Jag struntade ju faktiskt i gympan för att jag ska spela fotboll. Idrottsläraren sympatiserade totalt och gav mig ett fint betyg. Om jag blev glad? Ja. Faktiskt totalt jävla överlycklig. För idrott är mitt favoritämne. So long! Nu ska jag trampa Ätran på tårna.

Inga kommentarer: