Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

söndag, juni 04, 2006

Natt

Iiiiiiiiiiihk. Oh my lord. Är lite smått hög. Har suttit och lyssnat på musikkanalerna på tv en bra stund. Blev helt plötsligt jättenostalgisk. Oohaah just a little bit med Gina G får mig att tänka på min allra första blandskiva. Den där gröna. Kan undra om det är typ Absolute Music 12 eller nått sånt? Den låten är den enda jag lyssnade på, resten var för svårt att sjunga med i. Nu ska jag sova, annars lär jag aldrig orka upp och repa. Fast det hjälper kanske inte. Jag är en hopplös nattvarelse. Trivs bäst framåt småtimmarna.

2 kommentarer:

heddacarolina sa...

Jag blev din besäkare nummer tusen! Heja mej!

Anonym sa...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»