Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

onsdag, maj 10, 2006

Götet

Snart bär kosan av till Göteborg. En av mina favoritstäder. Alla naturtvåorna ska dit och lyssna på någon föreläsning, fjanta runt på stan och gå på Världskulturmuseet. Mitt mål med dagen är att hitta en bikini. Dagen innan vi skulle på semester, eller snarare: Timmarna innan vi skulle gå på planet, kom jag på att mina bikini blivit kvar på Sannarpsbadet. Oj vad kul för den. Antagligen slängd och nermald för länge sedan. Som tur var fick jag låna en av Matidas. Men jag får nog försöka skaffa en egen ändå. Känns lite sådär att leva på hennes grejjor. Fast hon har alltid något lånat av mig på sig... Igår var jag henne och hon jag. Lite läskigt att ha en vandrande spegelbild.


Solglasögon is the shit folks!

Inga kommentarer: