Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

onsdag, maj 17, 2006

Blåsminkad

Folk reagerar på lite olika sätt angående mitt blåmärke på hakan. Gjorde allt jag kunde för att förvandla det till något annat i morse.. Men nej, det funkade inte. En del reagerat direkt:
"Eh Johanna... du har något på hakan" eller "Du har typ ritat dig på hakan!". Andra vågar inte säga något fören efter 35 minuter då de lite försynt påminner mig om att "Psst.. ehh.. DuharnågotpåhakanJohanna". De flesta tror nog att jag målat mig på hakan. Tur det ändå. De skulle ju lika gärna kunna tro att jag fått en rejäl vänsterkrok eller nått.

Om ni skulle få för er att kolla på sevärdheten så sitter den på min högra hakhalva, är lite gråblå och har en diameter på typ 7 mm. Hoppas bara att det tänker försvinna snart. Vet inte vad jag ska göra annars... Ajsing.

Inga kommentarer: