Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

onsdag, april 26, 2006

Hopp och eufori under en gråmulen aprilhimmel

Lillasyster, bli inte som jag när du blir stor. Du är som jag och jag är som du. Kan vi någonsin komma ifrån det?Jag tror inte det.


Vilket mästerverk! Ok ge mig timmarna har mycket av det jag gillar. Trevlig pop, känsla och texter som känns. http://www.jonathanjohansson.se/ Den där konserten i samlingssalen idag fyllde ett hål kändes det som. Den behövdes verkligen. Det var längesen någon lyckades skapa den där känslan. Fan vad bra de var.

1 kommentar:

heddacarolina sa...

Visst var det lite "Håkan på Majas"-trasiga skor och trasiga hjärtan-feeling över det hela. Underbart hursomhelst!