Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

tisdag, mars 28, 2006

Vulkanmuffins

Jag är värsta hackern (som pappa skulle sagt). Har lyckats greja lite med min blogg. Vet inte om någon märker skillnad, men jag gör iaf det. Hade tänkt flytta ner profilgrejjen också, men det blir ett halvt streck kvar. Måste fundera lite på det.

Blev lite besviken på gårdagens bandsläpp till Hultsfred. Eftersom jag inte gillar metall. Och tja.. typ.




Vulkanmuffins (1 st)
  • Ägg, socker, mjöl och sånt man behöver till muffins
  • Ett gäng formar
  • 3 dl fövirring
  • Bakpulver

Blanda ihop alla beståndsdelar noga. När du tänkt efter ett tag kommer du på att: Oj, nej.. Man måste ju ha bakpulver i. Även om det inte står i receptet så skiter du i det. 2 teskedar och lite till blir nog bra. Placera ut smeten fint i formarna, det är ju meningen att muffinsarna ska räcka till många. In i ugnen med det hela. När du öppnar luckan 10 minuter senare så har du TA DAAA en enda stor härlig vulkanmuffins. Bra Johanna. Jättebra.

M är fortfarande världen sorgligaste kentlåt. Och den påminner mig fortfarande så mycket om... ja just det.. M.

1 kommentar:

heddacarolina sa...

Vet du hur man gör för att ändra dom dumma engelska orden, typ about me och location?